Idei működésünk = ÉLETBEN MARADÁSUNK,
KIZÁRÓLAG
a Kezdőlapon feltüntetett
TÁMOGATÓINKNAK KÖSZÖNHETŐ!!!!

 

Az Ybl Egyesület, minden intézményi-, strukturális-, munkatársi-, szakértői-, rezsit biztosító infrastrukturális háttér nélkül, nem munkadíjért, nem munkaidőben szervezi és valósítja meg a programjait.

2014-ben a működési költségre beadott – tartalmilag és formailag teljesen megfelelő – pályázatomat a NEA (Nemzeti Együttműködési Alap, az egyetlen, ahová a civil szervezetek működési költségekre = fennmaradásukra, pályázatot be tudnak nyújtani) elutasította, ld. http://www.ybl2014.hu/elozmenyek/eem-nea-2014-mukodesi-koltseg-palyazat-elutasitasa/, pedig

  • nincs irodabérleti díj, mert az Ybl Egyesület 17 éve „van” egy lakáson ingyen és bérmentve
  • nincs semmilyen rezsi költség, mert az otthon nincs irodaként APEH-nál bejelentve
  • nincs személyi jellegű munkadíj, mert 19 éve – részben állami feladatokat ellátva, ingyen és bérmentve…

A működési költség csak a telefon, Internet, posta, papír, nyomtatópapír, pénzügyi és egyéb adminisztrációhoz szükséges kötelező nyomtatványok, stb. költség.

De 2015-re az Ybl Bicentenárium leterheltsége miatt képtelen voltam pályázni idei működési és program költségek támogatására.
S 2015-ben képtelen vagyok pályázni, a 2014-es pályázati elszámolások, az Egyesület 2015-ös programjai és egyéb munkái miatt.

EGYÉB FONTOS TUDNIVALÓK

  • Mivel az egyesület lakáson „működik”, így személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az Egyesület nem “hivatalként” működik.
  • Előfordulhat, hogy egyes levelek megválaszolása nem hivatali időben, “postafordultával” történik meg.
  • A munkavégzés „hazafias lelkesedésből”, szolgálatként, szabadidőből történik.
  • Az Egyesületnek nem áll módjában telefonon jelentkezést elfogadni és visszahívásokat eszközölni.

Szíves megértésüket megköszönve, a programokra szeretettel várva; 

Szmodits Julia