426 Sólymos Sándor (1952)
„tevékenysége az építészet történet és a művészet elmélet határterületein mozog. Kettős – építész és bölcsész tanári – végzettsége speciális közvetítői helyzetet biztosít számára. Az építészet és a művészetek területén egyaránt fontos küldetést teljesít, amikor a művészeti képzésben oktatva az építészet történeti és elméleti ismereteit eljuttatja a hallgatókhoz, de ugyanígy fontos az a szakírói és előadói tevékenysége is, amelyek révén a művészi gondolkodásmódot közvetíti az építészek felé a Magyar Képzőművészeti Egyetem tanáraként is.”

426 Sólymos Sándor (1952)
„tevékenysége az építészet történet és a művészet elmélet határterületein mozog. Kettős – építész és bölcsész tanári – végzettsége speciális közvetítői helyzetet biztosít számára. Az építészet és a művészetek területén egyaránt fontos küldetést teljesít, amikor a művészeti képzésben oktatva az építészet történeti és elméleti ismereteit eljuttatja a hallgatókhoz, de ugyanígy fontos az a szakírói és előadói tevékenysége is, amelyek révén a művészi gondolkodásmódot közvetíti az építészek felé a Magyar Képzőművészeti Egyetem tanáraként is.”

426 Sólymos Sándor (1952)
„tevékenysége az építészet történet és a művészet elmélet határterületein mozog. Kettős – építész és bölcsész tanári – végzettsége speciális közvetítői helyzetet biztosít számára. Az építészet és a művészetek területén egyaránt fontos küldetést teljesít, amikor a művészeti képzésben oktatva az építészet történeti és elméleti ismereteit eljuttatja a hallgatókhoz, de ugyanígy fontos az a szakírói és előadói tevékenysége is, amelyek révén a művészi gondolkodásmódot közvetíti az építészek felé a Magyar Képzőművészeti Egyetem tanáraként is.”